sobota, 27 kwietnia 2013

Sposoby na smukłe nogi.





  • Trening siłowy czyli ćwiczenia rzeźbiące oraz kształtujące angażują prace mięśni nóg. Bardzo ważny element w drodze po piękne nogi. Ćwiczyć można ze sprzętem jak i bez niego,w każdym miejscu. Dostępnych jest mnóstwo zestawów na tą partie ciała ,a więc jest w czym wybierać. Popularne ćwiczenia to min. przysiady w różnej postaci,wykroki,wejścia na step,martwy ciąg.
 
  • Wykonywać dużą ilość powtórzeń z mniejszym obciążeniem (gdy chodzi o rozbudowę i nadanie kształtu: mniejszą ilością powtórzeń lecz większym obciążeniem.)



  • Przy modelowaniu każdej partii ciała ważny jest trening cardio przyśpieszający spalanie tkanki tłuszczowej. Należy jednak skupić się by wykonywać je bez obciążenia jeśli chodzi o wyszczuplenie. Ćwiczenia które są bardziej obciążające np. bieg po wzniesieniach,hi lo,jazda na rowerze pod górkę należy wykonywać ale umiarkowanie,np.2 razy w tygodniu (chyba że chodzi o umięśnienie wtedy takie ćwiczenia można wykonywać częściej).


  • Bardzo dobrze wykonać trening aerobowy tuż po treningu siłowym.

  • Niezależnie od wyboru aktywności fizyczne niezbędna jest regularność jej wykonywania minimum 2,3 razy w tygodniu 30,45minut.

 
 
  • Rozciąganie,pilates,joga,ćwiczenia ''baletowe'' pozwolą rozciągnąć mięśnie,wzmocnią je i tym samym wysmuklą oraz ujędrnią nogi pozbywając się cellulitu. 
 
  • Smukłe nogi to nie tylko ćwiczenia siłowe i cardio a co najważniejsze zdrowe odżywianie dostarczające wszystkich niezbędnych składników w odpowiednich proporcjach. Tylko racjonalne odżywianie w połączeniu z treningiem mogą przynieść rezultaty. Należy więc wyeliminować żywność wysoko przetworzoną. Nadmiar soli i cukru powodują gromadzeniu się wody,przez co odczuwalne jest uczucie opuchnięcia nóg oraz cellulit. 
 
  • Odnośnie powyższego spożywać należy minimum 2l wody dziennie a do tego herbatki np.zielone.

  • Masaż oraz balsamy antycellulitowe,ujędrniające wygładzają i napinają skórę, a wiele z nich ma dodatkowo działanie drenujące.Dobrze wykonać taki zabieg zaraz po ćwiczeniach, kiedy jest najlepsze mikrokrążenie . Nakładać należy ruchami masującymi od dołu ku górze.

  • Naprzemienny prysznic poprawia krążenie i napina skórę. Woda nie może być lodowata ani gorąca , naprzemiennie co pół minuty okrężne ruchy od dołu ku górze. Zabieg zakończyć zimną wodą.

  • Balsam samoopalający. Opalone nogi wyglądają zgrabniej. Nakładać należy warstwami jedną na całe nogi, drugą na zewnętrzne partie.

  • Depilacja

  • Nawilżanie Dobrze nawilżona skóra wydaje się gładsza oraz jędrniejsza.

  • Peeling 2,3 razy w tygodniu, by były gładkie i aksamitnie miękkie w dotyku.

  • Buty na obcasie prawią, że nogi optycznie się wysmuklą.

  • Nie należy zakładać jednej nogi na drugą. Taka pozycja utrudnia przepływ krwi w żyłach.

  • Siadanie z nogami uniesionymi powyżej poziomu ciała poprawi krążenie i wzmocni mięśnie









Wydaje mi się że opisałam jedne z głównych rad i trików:) A wy jakie macie sprawdzone sposoby?


3 komentarze:

  1. świetne zdecydowanie warte punkt po punkcie do zastosowania

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie chyba w tej kwestii najważniejsze jest rozciąganie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mogę wszystkim polecać bańki chińskie. Naprawdę jeśli stosuje się je regularnie efekty są niesamowite, nie chodzi o smukłe nogi ale jędrne i bez cellulitu. A wysiłek cardio, który pomaga szczególnie nogom to moim zdaniem rolki. I rozciaganie, podstawa ! Fajnie zebrałaś to wszystko, dobry post :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...