wtorek, 21 maja 2013

Ćwiczenia na ręce,biust i plecy.

W ćwiczeniach tych angażują się:

barki
biceps,
triceps,
plecy
klatka piersiowa,.


Blogilates:



Barki:



 


Idealne na triceps:




























Bardzo dobre nie tylko na ręce ale przede wszystkim na plecy:















Coś na biceps:


















I troszkę na klatkę:

                                                     






Dociskanie:





 
Bardzo dobre są także:

pompki (w różnej formie),
stanie na rękach,
różnorodne style pływackie angażują bardziej lub mniej różne grupy mięśniowe ramion.



Najlepiej do ćwiczeń używać hantli,wtedy efekty będą najlepsze.Należy pamiętać także, że waga ciężarków wraz ze wzrostem siły mięśniowej powinna być zwiększana, dzięki temu mięśnie nie przyzwyczają się do danego obciążenia. Inną możliwością jest wykonywanie ćwiczeń z tym samym ciężarkiem, ale zwiększanie ilości powtórzeń i serii. To także sprawi, że mięśnie dostaną nowy bodziec.


20 komentarzy:

  1. Te z blogitales są wprost świetne! Niby takie proste, ale zarazem męczące ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten drugi trening blogilates jest genialny, wszystkich tych ćwiczeń używam i wszystkie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wszystko zebrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba wypróbować wszystko po kolei :) Fajne pomysły !
    zapraszam do mnie - nowa bloggerka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ćwiczenie z blogilates!
    dziewczyna ma niesamowicie pozytywną energię o czym w sumie pisałam nie dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie to przygotowalas, jak zawsze mnostwo inspiracji, trzeba zrobic z tych cwiczen trening :) zwlaszcza na biust ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem absolutnie zachwycona blogiem !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry post, ale ręce najlepiej kształtują ćwiczenia ze sztangą i hantelkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje ćwiczeń:) Ja ze wszystkich na górne partie ciała lubię chyba pompki i podciąganie na drążku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na biust najlepsze są pompki, na ręce jak wspomniała wyżej koleżanka hantle i sztanga ;) dodałabym drążek ale to bardziej już na plecy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny post, bo właśnie wzięłam się za moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. twój blog to mega encyklopedia sportu, super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sport króluje;) Lubię takie blogi. U Ciebie jestem pierwszy raz ale na pewno będę tu częściej wpadać. Super ćwiczenia. Wczoraj właśnie ćwiczyłam omawiane przez Ciebie partie ciała, dziś czuję się świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję, widzę, że Twój blog to prawdziwa skarbnica wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne ćwiczenia ;). Na razie postawiłam na samo bieganie, ale powoli kieruję się w stronę poświęcenia jednego dnia na ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę spróbować ćwiczeń z ciężarkami! ; )

    Przy okazji zapraszam do wspólnej akcji robienia brzuszków ; )
    http://miniminnie95.blogspot.com/2013/05/wyzwanie-przed-latem-robimy-brzuszki.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm, ciężarki zdecydowanie trzeba wcielić do swoich treningów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i można ćwiczyć :D Dzięki za te zestawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...