wtorek, 14 maja 2013

Kilka ćwiczeń na nogi i pośladki,propozycje obrazkowe.


Jak ćwiczyć:
  • Co drugi dzień
  • Dane ćwiczenie wykonać ok.15razy (jeśli w danym ćwiczeniu angażuje się jedną nogę należy wykonać 15 razy na jedna i 15 razy na druga )
  • 2,3 serie każdego ćwiczenia (między seriami najwyżej 30 sekundowa przerwa)
  • Oprócz wykonywania opisanych ćwiczeń starać się jak najczęściej napinać pośladki podczas codziennych czynności.
  • Wykonując ćwiczenie, napinać mięśnie pośladków. Trzymać je w napięciu do samego końca ćwiczenia.





Przysiady ,czyli tak zwane Squats (Można dołożyć hantle by wzmocnić ramiona).



    Plie Squats





      Wykroki w bok





        Unoszenie nogi z klęczenia (Donkey kicks)Można dołożyć odważniki.






          Unoszenie nogi wyprostowanej



          Odwodzenie nogi ugiętej w kolanie do boku (Fire hydrants)




            Noga wyprostowana i ugięcia w kolanie






                Noga wyprostowana i wyciągnięcia w bok (można również wykonać w tej pozycji ruchy góra dół)




                    Jednoczesne wyciąganie po przekątnej nogi i ręki





                        Split squat jumps




                          Skaters (łyżwiarz)







                            Zatrzymanie w górze i ruchy pulsacyjne w górze




                                Wyprostowanie jednej nogi, skierowanie jej do sufitu i pulsowanie w górę



                                  Lub wersja z krzesłem






                                    Lunge kicks




                                       

                                    Lunge (Wykroki)

                                       



                                        Pozycja deski z unoszeniem nóg






                                            Wypad na podwyższenie




                                              Unoszenie nóg na piłce





                                                  Odwodzenie nóg w tył





                                                      Unoszenie w pozycji bocznej




                                                        A ponad to dołączyć warto:

                                                        • Chodzenie to naturalny trening dla pośladków, który można wykonywać w dowolnym miejscu. Spacer szybkim krokiem po wzgórzach lub górach ćwiczy nie tylko pośladki, ale też i pozwala na spalenie ogromu kalorii. Aby zwiększyć obciążenie i lepiej kształtować pośladki ustawiać należy nachylenie bieżni od 5 do 7%.
                                                        • Stepper(Podczas treningu przenieś ciężar na pięty) 
                                                        • Rower, maszyny eliptyczne typu orbitrek,rolki które są również świetnym treningiem cardio rzeźbią pośladki i nogi.

                                                        5 komentarzy:

                                                        1. ooooo kopalnia wiedzy, aż sobie zlinkowałam :) dzięki.

                                                          OdpowiedzUsuń
                                                        2. Dużo fajnych ćwiczeń :)

                                                          OdpowiedzUsuń
                                                        3. dużo z tych ćwiczeń ćwiczę:) muszę sobię teraz ułożyć plan:)))

                                                          OdpowiedzUsuń
                                                        4. SUPER!! Wielkie dzięki! Takie ćwiczenia na pewno mi się przydadzą. Sama zaczęłam ostatnio dbać bardziej o swój tyłek ;).

                                                          OdpowiedzUsuń

                                                        Dziękuję za wszystkie komentarze :)
                                                        Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

                                                        Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...