środa, 15 maja 2013

Pierwszy marszo bieg zaliczony.

Wczoraj postanowiłam wypróbować swoich sił w bieganiu.

Co muszę przyznać?Że po tym biegu chociaż nie był to jakiś maraton,a spokojny trucht to troszkę jednak się zmęczyłam(wychodzi niska kondycja oraz palenie papierosów) to oprócz tego chociaż na chwile zapomniałam o problemach.

Mój umysł stał się jakby czystszy,inaczej spojrzałam na niektóre sprawy. Tak samo dzieje się np. po rowerze czy innej aktywności.I wiecie co ,wierze w zbawienną moc Endorfin.


                                   





Miałam okazje również wypróbować moje nowe nike i co się okazało?

Chyba nigdy nie miałam wygodniejszych butów.


                                  


Nie dość ze są ładne wizualnie jak dla mnie to co najważniejsze to na stopie nawet ich nie czuć.

Świetnie amortyzują i nadają lekkość kroku.

Jestem nimi zachwycona.


18 komentarzy:

  1. Ja się zakochuje w bieganiu. Ostatnio przebiegłam 3 km i to był mój wyczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co kiedyś miałam pewien problem, wydawał mi się nie do rozwiązania, przemyślałam go podczas 2 godzinnej jazdy i wróciłam jak nowa :) z nową siłą do walki

    OdpowiedzUsuń
  3. BARDZO DOBRY blog! Będę go sledził.
    Zapraszam również do mnie i na mój fanpage.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. a to Dart 8? Dobrze widze?
    To sa bardzo spoko butki, generyczne dosc. Nike maja duze przewyzszenia, ale sa wygodne. Sama w Nike biegam.
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bieganie... wydaje mi się takie nudne. Oczywiście i tak robię to codziennie, jednak strasznie trudno jest mi się do tego zebrać... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje:) ja uwielbiam biegać, a rower... bez niego nie wyobrażam sobie życia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem kiepska w bieganiu, potrafię biec bez przerwy przez max. 2 minuty, wstyd...a pomimo to i tak to uwielbiam ;p jutro skorzystam z planu, który zamieściłaś, chyba najbardziej ze wszystkich mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny plan ;-) Ja zaczęłam pierwszy tydzień innego treningu (1min biegu/5min marszu) i jak dla mnie za mało w tym wszystkim biegania. Z chęcią podejmę się Twojego planu ;-) Ile razy w tygodniu trzeba biegać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3,4 razy w tygodniu:)

      Usuń
    2. Ja postanowiłam nie zmieniać dni treningów (pon, czw, so, nd). Od dzisiaj działam pod nową nazwą: help-your-shape.blogspot.com :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. A nawet nie wiem,bo to już kupione jakiś czas temu:)

      Usuń
  10. super, kolejna osoba wkraczająca w biegowy świat :)
    ja dzięki bieganiu rzuciłam papierosy więc może i Tobie się uda :)
    powodzenia, będę trzymać kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładne buty! :) Gratuluję biegu, jestem z Ciebie dumna! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) Bardzo fajny plan :D


    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne masz te buty !

    gratuluję pierwszego marszobiegu :)

    ładnie ci poszło na prawdę :) jak na początek to dobry wynik

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam za tak miłe słowa które naprawdę motywują:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, cieszę się że się zdecydowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...