piątek, 3 maja 2013

Sposoby na smukłą talie.

Wąska talia sprawia, że sylwetka wydaje się smuklejsza. A jak tego dokonać? Oto kilka sposobów.

  • Oczywistym sposobem na podkreśloną smukłą talię są ćwiczenia na tą partie (dostępne są w internecie przeróżne zestawy,skłony,skręty) unikałabym jednak ćwiczeń na skośne mięśnie brzucha gdyż obciążenie na talie może ją rozbudować i efekt będzie odwrotny do zamierzonego
 
 
  • Trening siłowy. Rozbudowanie delikatnie barków i pleców,wysmuklą talię 
 
  • Sprawą równie istotną jest wykonywanie cardio,interwałów,bo bez tego tłuszcz nagromadzony w tych okolicach nie zejdzie,a wiadomo że tłuszcz spada od góry do dołu. 
 
  • Kolejna rzecz to oczywiście odpowiednie odżywianie,ale na ten temat możecie przeczytać w moich poprzednich notkach żeby nie pisać po raz kolejny tego samego.








  • Masaż odpowiednimi kosmetykami wspomaga krążenie . Najlepsze to te z dodatkiem kofeiny lub alg morskich.







  • Hula hop (świetne i polecane to te z masażerem) minimum 20,30minut. Należy pamiętać by robić tyle samo obrotów na każdą stronę.

  • Śmiech to nie tylko zdrowie,ale i świetne ćwiczenie na talie

  • A na wałeczki pod biustem sprawdzą się m.in.:Aeroboxing,Wioślarz ,Pływanie.
                    





8 komentarzy:

  1. wąską talia - to jest to do czego dążę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam swego czasu hula-hop z masażem, ale sprzedałam, bo leżało i pokrywało się kurzem ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie odzywianie przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też walczę o wymażaną talię, oprócz prawidłowego odżywiania kręcę hula-hoop:) no i aktywnośc fizyczna meega

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zamierzam kupić hula hop :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hula hop podobno jest najlepszy na mięśnie brzucha. Jest on na mojej liście rzeczy potrzebnych ;)

    karu-karuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się sama zdziwiłam gdy okazało się jak bardzo mi talia zeszczuplała od ćwicze i zdrowego jedzenia :)

    tą tabelkę mam z :
    http://majomo21.blogspot.com/2013/04/akcja-maj.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety stosunek obwodu talii do obwodu bioder zależy również od typu sylwetki i "jabłko" nigdy nie wypracuje takiego wcięcia jak "klepsydra" (a szkoda). Kiedyś gdzieś czytałam, że typ sylwetki może ulegać zmianie w efekcie chudnięcia/tycia, co o tym sadzisz i jakie wg. Ciebie transformacje są możliwe?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...