piątek, 5 lipca 2013

Produkty firmy ''Skworcu''.


Co pisze firma o swoich produktach?

''Od początku swej działalności firma SMAK COM zajmuje się sprzedażą wysyłkową przypraw i herbat całego świata. Stopniowo ofertę poszerzyliśmy o kawy, bakalie, yerby mate oraz akcesoria do ich zaparzania.Bardzo dużą wagę przywiązujemy do jakości świadczonych przez nas usług, staramy się zawsze o towar najlepszego gatunku, nierzadko poszukując produktów i nowinek na targach zdrowej żywności. W naszej ofercie znajdują się produkty wyróżnione różnymi nagrodami np. kompozycja przyprawowa Zioła Małgorzatki zdobyła nagrodę na XXIV Targach „Bliżej zdrowia bliżej natury”.''





 

Co ja napiszę na ich temat?


Herbaty:
Herbata Cesarzy.
Pigwa Cytryna.

Obie herbaty mają świetny aromat i smak i obu już nie ma:D. Chyba jeszcze nie piłam tak dobrej herbaty (nie ''koloryzuję'':D).


 

Kawy ziarniste:
Śmietankowa.
Kokosowa.
Amazonka.
Cappuccino.

Najlepsza kawa jaką piłam,to przyznaję. Ich aromat jest tak intensywny że mimo szczelnego opakowania wydają cudowny zapach (nie wspomnę już co się dzieje po zaparzeniu,dobrze że nie zbiegli się ludzie z ulicy:D). Smak? To czysta poezja. Nie jest gorzka,a aromat w niej zawarty jest nie za mocny a w sam raz wyczuwalny.


 

Bakalie:
Migdały.
Jagody goji.
Figi suszone.

Cóż mogę napisać? Bakalie bakaliami,ale te świeżością zasłużyły na medal.


 

Przyprawy:
Pomidory z chilli i oregano.
Przyprawa meksykańska.
Przyprawa do pizzy.
Przyprawa do wołowiny.
 

Jedne z najlepszych przypraw jakie stosowałam. Nijak mają się do nich przyprawy ze sklepów. Choć muszę przyznać ,że w niektórych nie odpowiadał mi w składzie cukier i glutaminian to reszta była jak najbardziej naturalna.

Chilli z oregano zużyłam jako pierwsze bo najbardziej mi ''podeszło'' i można używać go niemal do wszystkiego.

Jednak wszystkie przyprawy,które mogłam sprawdzić mają super aromat i nadają nieziemski smak.



Firma ma w swojej ofercie także ciekawe akcesoria takie jak kolorowe puszki na herbatę lub też słoiczki na przyprawy.





Wszystkie produkty są naprawdę bardzo dobrej jakości. Firma dba o renomę i to widać. Nie dość że produkty są bardzo dobrej jakości, dobrze zabezpieczone,w szczelnych opakowaniach to cena jest bardzo niska (co zazwyczaj rzadko się zdarza by tak dobre rzeczy były w niskich cenach).



12 komentarzy:

  1. cudownie masz z ta wspolpraca

    OdpowiedzUsuń
  2. przyprawy wolę sama dopierać (te mieszanki zwykle mają właśnie jakiś glutaminian i inne dodatki) natomiast kawa i herbata mnie zaciekawiła. w upały i tak jadę na mineralnej, ale zanotuję sobie adres strony i jesienią się na coś skuszę... uwielbiam dobrą kawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Czy te produkty są dostępne w sklepach czy tylko przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba tylko przez internet:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nigdy nie słyszałam o tej firmie, Ale skoro tak chwali to chyba warto ię zainteresować i popróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie przyprawy to bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie znam tej firmy, aczkolwiek posiada ciekawy asortyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aromatyzowane kawy uwielbiam :) polecam creme brule :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, ale zazdroszczę Ci tej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeglądałam kiedyś ofertę tej firmy i miałam ochotę na prawie wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fajnie, że za taką cenę można kupić naprawdę dobrą jakość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...