poniedziałek, 3 marca 2014

Ramiona,klatka,plecy wg. Setterki.



Układając tą rozpiskę kierowałam się aby :
  • 2ćwiczenia był na klatkę,
  • 2 na plecy,
  • 2 na biceps,
  • 2 na triceps,
  • do tego również naramienne. 
  • do tego starałam się dobierać mięśnie antagonistycznie.



    Rozpiętki :


      Pompki:



      Martwy Ciąg:



        Arnoldki:



            Uginanie ramion:




                Wyciskanie francuskie:



                    Pompki tricepsowe w podporze tyłem:



                        Wyciskanie sprzed głowy:


                          Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia



                            • Robiłam 12powtórzeń w 3 seriach.
                            • Obciążenie dobierałam do siebie i zmieniałam w zależności od ćwiczenia. (Używałam 2butelki 2litrowe oraz hantle 2*5kg,czyli zależnie od ćwiczenia dokładałam lub odejmowałam obciążenie tak by wykonać pełne zakresy ruchu dokładnie.)


                            Chciałam zrobić GIFy z własnych zdjęć ale nie wiedziałam jak (dopiero niedawno odkryłam program którym można zrobić gify z filmiku więc przy kolejnych takich wpisach mam nadzieję że coś ''skleję'') a narazie wklejam zdjęcia z atlasu z którego korzystam. Mam nadzieję że wszystko jest jasne pokazane,jeśli jednak będą jakieś pytania chętnie na nie odpowiem:)


                            Wszelkie rady,sugestie oraz wrażenia bardzo mile widziane:)


                            Tak więc Tricek,Bicek Klata Tył zrób z Setterką będzie dym:D



                            56 komentarzy:

                            1. Wow :) Super wyglądasz :) Daj znać, kiedy paczka dojdzie :)

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. Dziękuję,chociaż mnie nie zadowala obecny wygląd:D

                                Napiszę,oczywiście:)

                                Usuń
                              2. A ja uważam ,że sylwetkę masz genialną;-)! Fantastyczna muskulatura:-)

                                Usuń
                            2. Ostatnie zdanie wymiotło :D
                              Wyciskanie sprzed głowy - jesteś hardcore'm :o Jakie obciążenie do tego bierzesz? :>

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. Tak żartem chciałam zarzucić:D

                                Do tego akurat wzięłam 2*5kg :) Hardcorem? No nie żartuj,to co ja mam mówić o Tobie?:D

                                Usuń
                            3. Ooo, czyżbym widziała u Ciebie nowe hantle? Kupiłaś komplet?
                              Bardzo fajne ćwiczenia :) Ja bym dorzuciła do tego więcej na plecy, bo brakuje w tej rozpisce typowych ćwiczeń np. na mięsień najszerszy grzbietu - polecam wiosłowanie hantlą lub podciąganie / opuszczanie na drążku.

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. A tak,tak kupiłam i jestem bardzo zadowolona:)

                                No tak,masz rację można by jeszcze z jedno lub dwa dorzucić na plecy:) Dobry pomysł,dziękuję:)

                                Nie mam obecnie drążka ,ale jak się w niego zaopatrzę popróbuję podciągania:)

                                Usuń
                            4. Ruchy antagonistycznie? :] co to? Bo ja jestem zwykłą dziewczyną, która lubi biegać:P a tak na poważnie to google już mi powiedział.
                              Widzę prawie twarz :D ujawnij się i tyle!

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. Agnes: Antagonistyczne czyli na przeciwstawne partie np. biceps triceps:)
                                Ty za to jesteś skarbnicą wiedzy jak i znasz wiele pojęć w dziedzinie biegania,a przede wszystkim uczysz rozsądnego podejścia co jest o wiele ważniejsze niż jakiekolwiek definicje:)

                                Moni:Może któregoś dnia się ujawnię,chociaż nie ma co pokazywać:D

                                Usuń
                            5. hehe, ale rym :))]
                              fajnie sobie poradziłas z ułożeniem tego treningu!!

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. Taki żarcik miał być,może nie wyszedł ale co tam:D

                                Dziękuję:) Tak jak z planowaniem rozpisek na daną partię idzie mi dobrze tak z ułożeniem FBW już nie jest tak kolorowo i ciągle szukam informacji i dopytuje bardziej doświadczone osoby:)

                                Usuń
                            6. Ale ty masz patyczkowate i chudziutkie ręce, przy moim big ramieniu to normalnie anorektyczne :)

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. I tak się poprawiły:D Czekaj,czekaj,mam już hantle,ułożę jeszcze parę takich rozpisek i będzie pompa że Ci szczęka opdanie:D

                                Usuń
                              2. moje są tłuściutkie ich nie przebijesz:P

                                Usuń
                              3. Pamiętaj że blisko mieszkam więc jak jeszcze raz napiszesz taką głupotę to znajdę Cię i Ci nakopię w ... :D

                                Usuń
                            7. aaaale szczuplutka jesteś ;)

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. No nie żartuj:D Może na zdjęciu tak,ale w rzeczywistości wcale tak nie jest:D

                                Usuń
                              2. Taaa...a w rzeczywistości jesteś gruba co nie? ;-)

                                Usuń
                              3. Jak dla mnie wyjątkowa!! :*

                                Usuń
                              4. Ooo jak miło:* Dziękuję:*

                                Usuń
                            8. fajny trening, teraz tylko to przełożyć na domowe warunki :) pozdrawiam

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. Ja go robiłam właśnie w domowych warunkach:)

                                Usuń
                            9. Teraz Ty kusisz ciężarami no... jeszcze trochę i zapiszę się na siłownie i będę podnosić żelastwa :D

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. Spróbować zawsze warto:) Może akurat okaże się to Twoim powołaniem?:D

                                Usuń
                            10. Bardzo fajnie sporządzony wpis na temat ćwiczeń klatki oraz pleców, takie ćwiczenia są naprawdę przydatne. Zapraszam, też na mojego bloga, gdzie poznasz najlepsze ćwiczenia na triceps., bądź jak zacząć odchudzanie, oraz ćwiczenia które pomogą Ci w w tym.

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. Dziękuję:)

                                Zajrzałabym,ale link nie działa.

                                Usuń
                            11. ostatnie zdanie boskie :D trening wygląda bardzo ciekawie :) świetnie wyglądasz!

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. :D

                                Jeśli ktoś wypróbuje i potwierdzi będę tym bardziej zadowolona:)

                                Dziękuję:)

                                Usuń
                            12. wszystkie znam i lubię oprócz pompek :P

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. A ja muszę właśnie pompki dopracować.:D

                                Usuń
                            13. Naramienne przed tricepsem i będzie już super :)

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. Czemu przed tricepsem? Każda wskazówka cenna, ciągle się douczam jeszcze więc każda rada się przyda,szczególnie od kogoś kto zna się w tym temacie jak mało kto:)

                                I dziękuję za spostrzeżenie:)

                                Usuń
                            14. Wow! Wymiatasz dziewczyno!

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. Czy ja wiem? Taka amatorszczyzna,ale mam nadzieję że komuś posłuży:) Ciągle się szkole więc mam nadzieje że będzie lepiej:)

                                I kto tu wymiata? Ty to dopiero masz czym się chwalić:)

                                Usuń
                            15. Konkretny trening :) No i martwy ciąg się znalazł także ode mnie wielki plus :)

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. Starałam się żeby był prosty a zarazem skuteczny:)

                                MC jedno z ulubionych:) Dziękuję:)

                                Usuń
                            16. podobny zestaw robiłam z trenerem na siłowni, jednak karnetu już nie mam:( trzeba się zaopatrzyć w hantelki, bo z butelkami niektóre ćwiczenia są wręcz niewygodne.. ;) ale Twój zestaw świetny! :)

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. A ja jak narazie o takiego nie mam dostępu bo nie ma u mnie w mieście takich ''rarytasów'' :D

                                Masz rację z butelkami trochę nie wygodnie,dlatego polecam zakup hantli. Ja jestem z nich bardzo zadowolona:)

                                Dziękuję:)

                                Usuń
                            17. Bardzo ładnie wyglądasz :)
                              Poza tym chciałam Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://workoutbodyattack.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-cwiczenia-na.html :)

                              OdpowiedzUsuń
                            18. ode mnie także nominacja dla świetnego bloga :)
                              http://bodybuildingisalifestyle.blogspot.ie/2014/03/poniewaz-zostaam-dzisnominowana-do.html

                              OdpowiedzUsuń
                            19. Kompedium wiedzy normalnie:) Fajnie - dzięki. Ja nie mam sztangi, nie chodze też na siłownie, mam ledwo hantle i obciążniki, ale sobie radzę :)

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. Dziękuję:)

                                I tak trzymać ,trzeba kombinować i sobie radzić:)

                                Usuń
                            20. Jasny gwint jaką ty masz figurę.... nie wiem dlaczego dopiero teraz to ujrzałam?! Boże .... stopień twojej tkanki tłuszczowej jest chyba idealny

                              OdpowiedzUsuń
                              Odpowiedzi
                              1. Jej dziękuję,bardzo mile zaskoczenie usłyszeć coś takiego od Ciebie:)

                                Uwierz że nie jest idealny,nawet nie jest bardzo dobry jak już to przeciętny jak narazie:D

                                Usuń
                              2. ale że co? że wredna jestem i kompletów nie mówię, bo nie wiem dlaczego miłe zaskoczenie :D

                                Usuń
                              3. Nie,nie,nawet tak nie myśl:) Chodziło mi o to że ja w sobie nic szczególnego nie widzę więc takie miłe słowa są dla mnie zaskoczeniem szczególnie od osób bardziej ''wprawionych'' :)

                                Usuń
                              4. Ja mam dobre mięśnie ale pod równie "dobrym" tłuszczykiem :P heheh ;D

                                Usuń
                              5. Nie wierzę:D Z tego co widziałam to tylko Twoją super sylwetkę więc coś mi tu ściemniasz:D

                                Usuń

                            Dziękuję za wszystkie komentarze :)

                            Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

                            Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...