środa, 2 kwietnia 2014

Smoothies przepisy.


Jako że Maggie pisała o ''smoothies time'' tak więc i ja dołączyłam. Z racji tego że piłam już wiele soków/koktajli,które uwielbiam wrzucam kilka moich przepisów. Do tej pory były to głownie połączenia warzywne/warzywno ziołowe a akcja ''smoothies time'' pokazała że połączenie warzyw i owoców może być jeszcze lepsze.



Kiedy i jak piję smoothie/koktajle?
  • Do posiłku,
  • Jako posiłek dodając do nich białko (odżywka białkowa/twaróg/serek wiejski/jogurt) oraz zdrowe tłuszcze (orzechy/olej kokosowy/oliwa/nasiona lub ziarna słonecznika,dyni/siemię lniane) ,a także niekiedy oprócz węglowodanów z owoców i warzyw dorzucam płatki bez dodatku cukru.
































48 komentarzy:

  1. bardzo lubie smoothies, szczegolnie te z kiwi i szpinakiem, czesto robie je rowniez z mrozonych owocow, zdrowe, szybkie, smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam szpinak, jest bardzo zdrowy i bogaty w błonnik. Dajesz mrożony czy świeży ?

      Usuń
    2. Świeży,ale o mrożonym też myślałam jednak jeszcze się zastanawiam czy aby taki nada się do smoothie :)

      Usuń
  2. Niemal codziennie pije jakieś koktajle. Rano dodaję pół kostki chudego sera twarogowego. Zawsze 25 gram białka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł:) Również czasami tak robię:)

      Usuń
  3. Ten ostatni ma świetny kolor. Ja moje robię z maślanką. Najbardziej lubię połączenie banana ze szpinakiem :). Muszę wypróbować Twoje przepisy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Algowy:D U mnie narazie faworytem jest banan,owoce kompotowe i szpinak:)

      Daj znać jak wypróbujesz,ciekawa jestem czy Ci posmakują:)

      Usuń
  4. uwielbiam, ale zwykle są w moim jadłospisie latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem to must have,zimą u mnie częściej gościły zupy,jednak w takim okresie jak teraz soki i smoothie wygrywają:)

      Usuń
  5. Szkoda że nie mam czym zmiksować, ale teraz latem to by było super takie chłodne z lodóweczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój blender też mam przedwojenny jakiś,ale cieszę się że chociaż taki jest:D

      Widziałam nawet tanie sokowirówki lub wyciskarki. Wydaje mi się że to dobra inwestycja,więc może pomyśl o zakupie?:)

      Usuń
  6. Staram się robić przynajmniej 4 w tygodniu, uwielbiam z miętą (naparem z mięty)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie,muszę spróbować z miętą:) Narazie próbowałam z herbatą zieloną zaparzoną z żurawiną:)

      Usuń
  7. mmm :D kolejna dawka pomysłów na smoothies :D Bardzo je lubię- jak wiesz dołączyłam również do akcji i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wiem:) Ja również lubię podglądać ''miski'' a w tym przypadku ''kubki'' :D

      Usuń
  8. kolejne świetne pomysły! :) ostatni ma fajny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor może fajny,ale w smaku już aż taki zachwycający nie był:D

      Usuń
  9. Mnie również podoba się kolor ostatniego :D To zasługa spiruliny, prawda? :)
    Pyyyyszne te przepisy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to spirulina dała taki kolor:) Jednak za bardzo mi się jej sypnęło przez co smak nie był taki jak myślałam:D

      Usuń
  10. Narobiłaś mi smaka na te smoothie, w szczególności zielone :D Aj, muszę wypróbować, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj,próbuj:) Przy Twoich wyczynach taki smoothie da Ci tyle energii że przerzucisz nie tylko opony ale i tira razem z nimi:D

      Usuń
  11. uwielbiam! spróbuj mleko/serek wiejski, banan i masło orzechowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serek wiejski,banan i masło orzechowe czasem robiłam na podwieczorek ale nie jako smoothie:) A dziś np. był serek wiejski miód i orzechy:)

      Usuń
  12. Bardzo dobra metoda na przemycenie do jadłospisu produktów,k tóre rzadko się jada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak:) Szczególnie spirulina,którą jak spróbowałam z wodą to smakowała jak błoto:D Ale w takim smoothie jest mało wyczuwalna,tylko trzeba wiedzieć ile sypać:D

      Usuń
  13. U mnie też królują teraz smoothies :) Zrobiłam takie połączenie, że pewnie nikt normalny nie chciałby tego próbować, ale naprawdę smakuje obłędnie :) Chociaż może mi się wydaje, bo na redukcji wszystko smakuje, co nie jest kurczakiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mi zapewne by smakował:D U mnie takie mieszanki to normalka,lubię nietypowe połączenia i przepisy,a więc zdradź co tam wymyśliłaś? Może to będzie namiastką kuchni molekularnej?:D

      Usuń
  14. Przed ostatni wygląda najpyszniej :D zastanawia mnie jakiego smaku odżywki użyłaś w połączeniu ze szpinakiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Odżywkę mam narazie jedną: Provit z Olimpu o smaku waniliowym,która nadaje się niemal do wszystkiego:)

      Usuń
  15. wygląda, jakbyś miała czubaty kubek smoothies :D ciekawe pomysły, chociaż ja bym kaszy raczej nie dodała... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A ja takie wariacje czasem lubię:D Nieraz odkrywam dzięki nim nowe smaki i przepisy,chociaż muszę trochę przystopować żeby nie rozerwało mi jelit:D

      Usuń
  16. Nie dodawałam jeszcze nigdy szpinaku i serka wiejskiego do smoothies, zawsze łączyłam banana z truskawkami, czy jabłkiem :D Chyba też poeksperymentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj,takie eksperymenty nieraz pysznie wychodzą:D

      Usuń
  17. Banan, truskawka, szpinak! Obłędne! Bardzo lubię! <3 Czasami zamiast szpinaku dodaję łyżkę kakao, ewentualnie trochę serka homogenizowanego, żeby było słodsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyk:) A z tym kakao to dobry pomysł:)

      Usuń
  18. Właśnie w tej chwili bardzo żałuję, że nie mam ani blendera, ani miksera w domu. :< Czas na zakup!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można jeszcze używać owoców lub warzyw które da się przecisnąć przez gazę i pić wyciskane:)

      Usuń
  19. świetne propozycje! :) ja koktajle najczęściej pijam latem, choć moje kompozycje są straaasznie banalne w porównaniu do Twoich mieszanek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem proste są najlepsze:D A jeśli mam akurat ''natchnienie'' to lubię eksperymentować,można wtedy odkryć nowy ciekawy smak:)

      Usuń
  20. Same pyszności i pewnie nie uwierzysz, ale po zobaczeniu pierwszego zdjęcia poleciałam do kuchni zrobić.... smoothies! Banan, truskawki, muesli i kwark.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,cieszę się że Cię zainspirowały:)

      Mam nadzieję że smakowało?:)

      Usuń
  21. Ja nie wiem dlaczego nie posiadam blendera???

    OdpowiedzUsuń
  22. W kubeczku na styk. Dobrze, że nie wypływa :) Wyglądają smakowicie! Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na bogato te Twoje Smoothie :))) siwetne przepisy, jeszcze z kasza nie probowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. koktajle wyglądają smakowicie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Narobiłaś mi smaka, choć ten ostatni to trochę jak smoła wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...