sobota, 20 czerwca 2015

Ortoreksja?

Pamiętacie moje wpisy o zaburzeniach odżywiania?

Dziś króciutko chciałam podrzucić Wam linki o ortoreksyjnym podejściu, do zdrowia,diety i aktywności:

http://www.hellozdrowie.pl/medycyna/10-sygnalow-ze-przesadzasz-z-dbaniem-o-zdrowie/strona/2


Nic dodać,nic ująć. 
Z lekką dawką humoru ale jakże prawdziwie przedstawia to rzadko opisywane zaburzenie które w rzeczywistości występuje niestety dość często,czasami nawet nieświadomie .



oraz artykuł ''gdy zdrowe odżywianie staje się obsesją'' :


http://stressfree.pl/ortoreksja-gdy-zdrowe-odzywianie-staje-sie-obsesja/


9 komentarzy:

  1. Jak ja się cieszę, bardzo się cieszę, że wróciłaś. Pomagasz innym, jesteś wspaniała! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przydatne :) podpisuję się pod powyższym komentarzem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja! Czasami te zdrowe odżywianie staje się już obsesją!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej staje się to modą.Trzeba rozgraniczyć pewne rzeczy i podejście,bo wcale nie wpływa to korzystnie tak jak się zdaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludziom dziś ze wszystkim brak umiary dlatego trzeba jak najbardziej uświadamiać ich o tym!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam obsesję na punkcie zdrowego żywienia..jestem wręcz zdrowo trzepniętana tym punkcie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego nie można przesadzać w żadną ze stron - balans i równowaga wżyciu jest podstawą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie popadajmy jedną ze skrajności w drugą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...