czwartek, 10 września 2015

Konkurs.

Przychodzę z dobrą nowiną gdyż wraz z księgarnią Żyj Świadomie mam dla Was konkurs w którym do wygrania są trzy książki:



  • ''Jak zacząć'' biegać Sara Kirkham
  • ''Bieganie naturalne'' Danny Abshire
  • ''Happy Days'' Mateusz Grzesiak


Warunki konkursu:

  • Odpowiedz: Co znaczy dla Ciebie żyć świadomie? Wysyłając zgłoszenie na setterka@gmail.com w tytule wiadomości wpisując ''konkurs''.
  • Oraz udostępnij ten post na facebooku.
  • Konkurs trwa do 20.09.2015.
  • Zwycięzca proszony będzie aby zgłosił się do mnie na priv podając dane do wysyłki,a jeśli wyrazi zgodę,odpowiedź będzie umieszczona publicznie na blogu.

2 komentarze:

  1. Dla mnie żyć świadomie to podejmować świadome decyzje :) Jedną z nich była zamiana śmieciowego jedzenia na FIT FOOD, które w 100% odmieniło moje życie, kocham sport, kocham zdrowie, zrobiłam to wszystko świadomie. Dziś w sklepie zamiast po chipsy sięgnę po jabłko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I oczywiście świadomie wybierać bliskie osoby, każdego napotkanego gościa nia warto nawać przyjacielem tylko dlatego, że za takiego się podaje, należy powoli pielęgnować relacje i dążyć do prawdziwego zaufania, którego teraz bardzo często brakuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...