piątek, 8 stycznia 2016

Pozwól sobie być szczęśliwy! Challenge.

Czy wiesz że każdego dnia możesz być szczęśliwy niezależnie od warunków zewnętrznych? 
Czy wiesz, że każdy dzień jest wspaniały i szczęście jest w każdej chwili jeśli tylko tego chcesz?  
Czy wiesz, że dostrzegając małe rzeczy,piękno i szczęście każdej chwili nauczysz się nimi cieszyć,a wszystkie pozostałe zacznie przychodzić samo? 
Czy wiesz,że możesz sam dawać sobie to czego pragniesz,nie czekając, że da Ci to ktoś inny bądź warunki zewnętrzne?

To nie jest głupie gadanie.  To nie są żadne czary mary.

Możesz wyrobić w sobie nawyk poczucia szczęścia! 
Możesz w każdej chwili być pełen spokoju i radości nawet gdy otoczenie pała złością,negatywizmem i wrogością!
Wystarczy kilka kroków powtarzanych codziennie przez miesiąc,pół roku lub rok (wybór zostawiam Tobie),aby stać się na powrót szczęśliwym człowiekiem,bo szczęście jest zakodowane w Twoim DNA,jedynie lata wsiąkania w negatywne bodźce z otoczenia sprawiły, że stałeś się taki jak wszyscy dookoła chcieli byś był.




 Co więc robić:

Przez (dowolną ilość dni,ale nie mniejszą niż 30)  dokumentuj każdą rzecz, która sprawiła, że na Twojej twarzy pojawił się uśmiech. Pisz nawet najmniejszą rzecz. Może to być uśmiech nieznajomego,wdzięczność, że możesz widzieć świat, wdzięczność że możesz oddychać. Cokolwiek co sprawia, że czujesz w sobie iskierkę radości,życia i miłości.


Ostatnio panuje trend na słoik szczęścia w który codziennie wrzucasz karteczkę z rzeczą/rzeczami za, które jesteś wdzięczny. Śmiało,możesz zrobić to w ten właśnie sposób,a może to być zwykły zeszyt który nazwiesz jak chcesz,możesz robić zdjęcia i publikować je na instagramie (jak np tutaj) albo przechowywać w folderze na dysku komputera.

Niczego nie narzucam,wybierz własną metodę. 
Ja jedynie podsuwam Ci pomysł,a czy wykorzystasz to do kreacji swojego życia zależy już wyłącznie od Ciebie.
Jeśli dołączysz do mnie,będzie mi bardzo miło,zobaczysz,że niby tak niepozorna metoda potrafi zdziałać dosłownie CUDA. 
Jeśli nie to i tak będę z Tobą :)
Zatem do dzieła. Ja już zaczynam,a Ty?



– Dlacze­go nie widzę wszędzie dob­ra i piękna?
– Dla­tego, że nie możesz widzieć na zewnątrz siebie te­go, cze­go nie widzisz w sobie.
Anthony de Mello


 

8 komentarzy:

  1. staram się jak moge!
    'szczescie jest drogą' kurcze, dlaczego my wczesniej na siebie nie trafiłyśmy, skoro mamy takie samo myslenie?! Pewnie było za wczesnie... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też zauważyłam że mamy wiele wspólnego i podobnie myślimy :-)
      Widocznie to nie przypadek że na siebie trafiłyśmy ;-)

      Usuń
    2. na bank nie! :)) fajnie :)))

      Usuń
  2. ja stworzyłam swój słoiczek szczęścia na ten rok i zapisując już co mi sprawiło radość przez ten tydzień, zauważyłam różne drobne rzeczy, które sprawiły, że zrobiło mi się ciepło na sercu, tak niewiele potrzeba czasem do szczęścia, a póki tego nie zapisywałam, jakoś nie wszystko dostrzegałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy w słoiczku jestem JA? :D

      Usuń
    2. Natala właśnie w tym jest cała magia. Po miesiącu takiego doceniania małych rzeczy człowiek widzi jak wiele ma i zaczyna przyciągać do siebie to czego pragnie :)

      Tez myślałam nad słoikiem,ale wybrałam notes. Mogę mieć zawsze przy sobie i w razie wyjazdu na bieżąco mogę spisywać to co przyjdzie mi do głowy :)

      Agnes,w moim jesteś ;)

      Usuń
  3. Staram się zauważać małe rzeczy i cieszyć się z nich jak dziecko, ale przyznam, że nie zapisuję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mega pozytywna energia. Jest jeszcze coś co nam mega pomaga utrzymać "positive focus". Jest to dobra kondycja fizyczna oraz zdrowie psychiczne. Ostatnio na swoim blogu opisałem, jak duży wpływ na "codzienność" ma sprawność fizyczna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...