środa, 10 lutego 2016

Fitness na co dzień. Spalaj przy okazji!

Czy wiesz,że oprócz treningu i diety liczy się też to co robisz podczas reszty dnia? 
Wyjaśnia to NEAT ,czyli kalorie spalane podczas codziennych czynności.
Dzięki temu można łatwo zadbać o figurę, wybierając proste opcje:chodzić na piechotę tam, gdzie moglibyśmy jechać, stać,kiedy moglibyśmy siedzieć, i poruszać się, gdy moglibyśmy tkwić nieruchomo.


Wiesz, że jeśli stoisz zamiast siedzieć spalasz 40kcal na godzinę?
Wydaje Ci się,że to mało? A policz teraz 3godziny dziennie stojąc ile da Ci spalonych kalorii tygodniowo? 600KCAL. Nadal mało?
Nie myśl tak powierzchownie,zauważ głębsze znaczenie ;)

 

Przykłady jak uprawiać ''fitness na co dzień'' :
 

  • Gdy oglądasz TV rób to na stojąco. Ogólnie wszystkie czynności, które wykonujesz staraj się robić na stojąco lub chodząc.

  • Rozmowa przez telefon? Zacznij chodzić! Podczas ruchu nie tylko spalasz kalorie,ale też dostarczasz tlenu do mózgu co wpływa na lepszą jakość rozmowy :)

  • Wstawaj co 45minut siedzenia przy biurku,aby ''rozprostować kości'',usprawnić krążenie i co najlepsze dzięki takim krótkim aktywnościom można znaczenie poprawić wrażliwość insulinową.

  • Skorzystaj z podanego kalendarza prostych czynności i baw się dobrze :)

źródło obrazka.

3 komentarze:

  1. Wiem, że większość diet znajdujących się w internecie jest nieskuteczna. Sprawdziłam to na samej sobie.
    Dlatego postanowiłam spróbować czegoś nowego. A mianowicie http://dieta-personalna.pl/17a8bb7a
    Dzięki tej stronie otrzymujemy dietę spersonalizowaną do każdego z nas z osobna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta zmiana nawyków, poprawiająca nasze zdrowie. Warto myślę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...