środa, 24 sierpnia 2016

Strony z ciekawymi przepisami.

Miałam zapisane na dysku trochę stron z przepisami i nie wiedziałam co z tym zrobić, żeby nie zawalać miejsca,to pomyślałam, że wkleję je tutaj,bo mogą dodatkowo przydać się komuś jako inspiracja do próbowania nowych dań. Ja co prawda już z tego tak nie korzystam,ale może komuś z czytelników się przyda.

W zakładce Zdrowe odżywianie na górze strony w poddziale ''Pomysły na'' znajdziecie przepisy na konkretne dania jak np. omlet,smoothie,zupy,lunchbox.

Polecam także w google wpisać foodbook,gdzie znaleźć można kilka inspiracji posiłków nagrywanych w filmiku.



Przepisy low carb i Paleo.

Kuchnia SFD.
(w polu wyszukiwarki na górze strony można wpisać np LC aby odszukać przepisy low carb)

Potreningu.pl kitchen 

Body building.com

W kontekście low carb przydatne mogą być też:

Dukanowy Z Kotem w Kuchni

Dukan na słodko.

Dukanowe przepisy.

Dukan.

SouthBeach.





Pozostałe:

2xme.

Abc dieta od kuchni.

Allrecipes.

Anyżkowo.pl

Bake&taste.

Bez pszenicy.

Bezbolesne usuwanie cukru od Agnes.
Grupa. 

Breakfast time.

Czekoladowy muffinek.

Dieta.pl

Dietetycznie apetycznie.

Dietetycznie w kuchni.

Dietetyczne niebo.

Dietetycznie na codzien.

Durszlak.pl

E gotuj.

Ekscentryczny parowar.

Facet w kuchni. 


Facebookowe fanpage:

Przepisy FIT,których Nie Znasz A powinieneś.

Blyskotliwe Pomysly Na Fit Obiady.

Ciekawe Pomysły Na Niskokaloryczne Obiady.

Pomysły na FIT obiady. 

Proste przepisy na obiad w 15 minut.

Dietetyczne przepisy.
  
Jedzeniowy zawrót głowy.

My healthy lifestyle.

Jem mięso bo lubię :D

Tasty.


C.D. Blogów:

Fit queen dana.

Fitness food.

Feed me better.

Gotujmy.pl

healthylifeconnoisseur.

High healthy.

Ivka w kuchni.

Jaśmina w kuchni.

Jedz kolorowo.

Jestem Fit.

Just my delicious.

Kaszomania czyli wszystko z kaszy.

Kasia weganka.

Kierunek Fitness.

Kotlet.tv

Kuchnia 5 przemian.

Kuchnia kuchnia.pl

Kuchnia w wersji light.

Kuchnia z dwóch stron.

Kwestia smaku.

Lekki brzusio.

llealicious.

Magia jedzenia,czyli zdrowie na talerzu.

Makaronowe.

Mikser kulinarny.

Moje wypieki.

Mrfit trener.

My reality dietetycznie.

Nesja z YouTube.

Odszukaj.com

Odżywianie.info.

Ofeminin.pl

Owsiankowe Love.

Peanutbuttermonster.

Polki.pl

Poezja smaku.

Potrawy półgodzinne.

Powiedz dietom nie.

 
Poranne inspiracje.com  oraz:Makaron i rodzynka.

Sante.pl

Smak zdrowia.

Smaker.pl

Studentka na diecie.

Szpilki na siłowni.

Ugotuj.to

Uroda i zdrowie.pl

Qchenne inspiracje.

Vege (Jadłonomia.)

Vege (Jamiprzepisy.pl)

Vege.

Vegestrefa.

Vegazone.

Vitalia.pl

Vivalavita.pl

Wilk syty.

Winiary.pl

Wizaż.pl

Wp.pl przepisy.

Wybieram zdrowie.pl

Zmien swoje nawyki.pl

Z pierwszego tłoczenia.pl

Zgrabne gotowanie.

Zielona kuchnia zdrowia.

Zielone koktajle.

Zdrowa kuchnia sowy.

Zdrowe odżywianie.

13 komentarzy:

  1. Na pewno skorzystam z przepisów LC, bo takich najbardziej mi brakuje dla mojego lubego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wpis mi się przyda, dobrze mieć wszystko uporządkowane. Czasami zapominam o niektórych ciekawych stronach o tematyce kulinarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladowy muffinek. Zdecydowanie coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej pomysłów na jedzonko zawsze się przyda! Tym bardziej, że ostatnio jakoś brakuje mi weny w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześc, tu Izka. Ja polecam Vitalię jeśli chodzi o inspiracje kuchenne jak i odchudzające. Sama ich dieta też spoko, mi się schudło 7 kg w 2,5 miesiąca, takze daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam kilka z tych stron i blogów i faktycznie korzystam często z przepisów :) fajnie, że większość z nich rzeczywiście jest w proporcjach, które wychodzą a nie jak to bywa, przepisy brane z kosmosu, niesprawdzane i wrzucane a potem dziwnie potrawa nie udaje się... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatne zestawienie. Uwielbiam strony z przepisami. Kilka stron trafiło do moich zakładek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie. Na pewno zajrzę na kilka z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Vitalia.pl zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekoladowy muffinek. Zdecydowanie coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wszelkie opinie są bardzo pomocne w prowadzeniu bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...